تقدیم به پویانم...


مهتاب عشق

عشق من عاشقم باش

 

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم


آینده این خونه رو با شمع روشن می کنم


دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده

اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده...

 

تقدیم به پویانم



نظرات شما عزیزان:

parand
ساعت2:31---12 مهر 1390
عشق كفش كهنه نیست كه هر وقت خواستی بندازیش،عشق یعنی كر،لال شدن و چیزی ندیدن و نشنیدن.
nice
thanks


عشق
ساعت15:28---11 مهر 1390
سلام وب زیبای داری
به وب منم سری بزنید خوشحال میشم
http://www.iloveyou110.LoxBlog.Com
اگه موافق باشی با هم تبادل لینک داشته باشیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 19 مهر 1390برچسب:,ساعت 15:12 توسط نیلوفر| |


Power By: LoxBlog.Com